onsdag 23. februar 2011

Award


Eg har fått denne flotte awarde fra Insomnias kreative kaos!
7 svar på 7 spørsmål;


1.Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?  "Pen Tool brukes for å tegne kurver og sammenhengende linjer."

2.Hva var det siste du så på tv? The Pacific.

3.Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå? Nokre kollegaer som prater.

4.Når var du sist ute og hva gjorde du da? I dag når eg kom på jobb.
 
5.Hva har du på deg nå? Dongribukse, tunika og ei lett jakke.

6.Hva var den siste filmen du så?  Veit ikkje!

7.Skulle du overveie å flytte til utlandet? Nei, trives alt for godt her eg er.



Så skulle eg utfordre 7 andre bloggere :-)

Saltyquilt
Saltkråka
Britt og Zelante
Huset ved elva
Ariel
Husmorliv
Bråkebøtta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)