onsdag 22. juni 2011

Planlegger

IMG_1187

Dette bildet viser litt av det som befinner seg på lageret akkuratt no. Noko av dette er utgåtte farger og utgåtte kvaliteter (i alle fall en som eg veit om). Så snart eg får opna butikken så vil dette bli lagt ut på ryddesalg. Reknar med at eg også finn litt i broderiavdelinga som egnar seg til salg.

Før det så kjem eg til å legge ut en eller fleire konkurranser her på bloggen – der eg trekk vinnaren blant dei som er fylgjarar her på bloggen og på facebook. Så det er berre å fylgje med.

2 kommentarer:

  1. Det ser ikke ut som du blir arbeidsledig med det første. Spørs om ikke jeg må ha meg en Voldatur om en stund. Regner med du har mye som kan være vanskelig å få andre steder, både av broderi og tråd. Lykke til. Klem tante Ruth.

    SvarSlett
  2. Så spennande, men jammen meg litt av en jobb du har foran deg. Glde eg til å sjå meir bilder, og ikkje minst konkurransare. Alltid kjekt med litt konkurransar :-) Lykke til .

    SvarSlett

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)