lørdag 18. juni 2011

Butikk

logoutkast

No nærmar det seg med stormskritt nyopning av Volda Mode. Den formelle overtakinga blir nok 1. juli, men i praksis har eg alt overteke butikken. No skal den ryddast slik at den kan pussast opp – det tek si tid å sortere å legge på rett plass på lageret alt garnet.

For ikkje å snakke om alt brodergarnet – det er berre flytta – for den avdelingen skal ned i den nyoppussa kjelleren. Et par smakebiter av litt av garnet:

Moulinegarn:

Litt av perlegarnet:

Dette er perlegarn nr 5 og nr 3. I tillegg så har eg perlegarn nr 8 og 12 + Anchor ullgarn og noko som heilter Lunagarn + + +

Litt sysaker og ikkje minst knappar finn du og i butikken:

Men inntil vidare:

5 kommentarer:

  1. Så spennande, gratulerer.

    SvarSlett
  2. Lykke til :) Kjempespennende! Kommer absolutt innom en tur når du åpner :)

    SvarSlett
  3. Åååå, så digg :) Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp en gang i sommer ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer som butikkeigar :-) Så spennade, glede meg til å sjå fleire bilder når butikken er ferdig oppussa.

    SvarSlett
  5. Enig med de andre, dette blir spennende. Det ser iallefall ut som du har ett rikholdig utvalg av broderigarn. Lykke til med åpning, dette klarer du. Klem tante Ruth.

    SvarSlett

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)