onsdag 30. september 2009

Mitt sommerprosjekt som vart haustprosjekt

I sommar når vi skulle på ferie så fann eg ut at eg måtte ha med meg eit handarbeid, for vi kom til å bli ganske bundne til rommet/hytta på kveldane når poden var i seng.

Kom over mønster til ein tunika i eit ukeblad, det er denne tunikaen: Eg har valgt å lage den i brunt med nokre limefarga rader innimellom.

No er eg ferdig med bakstykket og held på med "skjørtet" på framstykket. Det skal ikkje vere så veldig mange radene igjen før eg byrjar på "bryststykket".

Tenkte at om eg la ut omtale her så fekk eg kanskje det "sparket" eg treng for å gjere meg ferdig.

Målet må vere å få den ferdig i god tid før jul slik at eg også rekk å lage nokre julegåver.

2 kommentarer:

  1. fin tunika! gleder meg til å se den ferdig.

    SvarSlett
  2. Hei Ingrid, dette blir fin når ferdig :-)

    SvarSlett

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)