søndag 16. desember 2012

3. søndag i advent

Ingen signering eller konkurranse, men ein giveaway på bloggen! Blir veldig glad om du liker og deler facebook sida til Volda Mode, men det er ikkje nødvendig for å vere med i denne give away’en. Det du MÅ gjere er å legge igjen ein kommentar her i bloggen. Trekning neste søndag 4. søndag i advent.

Kva kan du vinne om du er den heldige?

Eg tenkte kort og godt å lage til ei garnpakke med mønster og garn til lue og hals i Carmen. Et garn med blanding av ull og lin. Verdi ca kr 280,-. Du kan sjølv velge farge.

carmen

22 kommentarer:

  1. Åh så fin giveaway! :) Her vil jeg prøve lykken!
    klem fra siv anita, swimzy

    SvarSlett
  2. Klart eg vil være med på trekking :-)Eit kjempestilig sett.

    SvarSlett
  3. Klart jeg vil vinne! Kan bli flott til meg selv den der eller kanskje jeg skal begynne med julegavene allerede i romjulen :-)

    Ønsker deg og dine en god jul :-)

    SvarSlett
  4. Så flott givaway du har.... Den vil jeg gjerne vinne ja... Ha en riktig god jul og et flott nyttår:)

    SvarSlett
  5. Så kjekkt med give away :D Så det vil jeg gjerne være med på :)
    Ønsker deg en fortsatt trivelig førjuls tid :D

    SvarSlett
  6. Så kjekt at du blogger igjen! :) Ser ut som et fint sett det der, og jeg likte fargen på det settet der

    SvarSlett
  7. Kryssar fingrane for eit flott strikketøy i jula:-)

    SvarSlett
  8. Eg vil veldig gjerne ha en fin garnpakke fra Volda Mode :-)

    SvarSlett
  9. Så fint det settet var! Blir gjerne med på giveaway =)

    SvarSlett
  10. Oi, visste ikkje at du hadde blogg før no eg!

    SvarSlett
  11. Så fint mønster <3 Krysser fingrene ;)

    SvarSlett
  12. For eit fint sett! Vil gjerne vinne dette :-)

    SvarSlett
  13. Give away, like it

    SvarSlett
  14. Så moro med give-away!!
    Lykke til, til alle oss som ønsker å vinne :)

    SvarSlett
  15. Så fint! Krysser fingrene og ønsker god jul!

    SvarSlett
  16. Hei Ingrid .
    Har så lyst til å vere med på trekninga, Var et så fint sett :)
    men eg har problem med å få inn kommentar, (har prøvt å opprette gmail, men blir avvist....så no får eg bruke Harald sin .. :) )
    Helsing Bente Natalie

    SvarSlett
  17. Hei! Blogg er gøy- mykje inspirasjon å finne! Eg er gjerne med på trekninga.

    SvarSlett

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)