onsdag 8. september 2010

Luer

Eg har prøvd å finne ei oppskrift på hekla lue som ikkje er feminin… no trur eg at eg har funnet den – på Ravelry.com.

September 2010 008

Ifølge oppskrifta kunne eg lage enten “spiraling cables” eller “straight cables” – synest at straight cables var mest “mandig” og resultatet vart som på bildet over. Brukte Cortina fra Sparkjøp og heklenål 6 mm. Så i tillegg til at eg ikkje fekk det mønsteret som eg hadde tenkt vart den for lita. Så då var det berre å prøve igjen med det andre mønsteret – samme garn og heklenål 7 mm. No vart resultatet slik:

September 2010 009

- og gubben vart fornøgd :D

September 2010 011

3 kommentarer:

  1. Kule luer :-) Og vesten tror jeg blir kjempefin! Klem

    SvarSlett
  2. Hei Ingrid. Ikke så farlig att den ene ble for liten, da har jo Ole Magnus make lue som pappa, og det er jo tøft. Vesten blir kjempefin, lykke til emd trådfesting. Du har en "liten" jobb å gjøre der. Ha en fin helg. Klem tante Ruth.

    SvarSlett
  3. Flotte luer, og godt at gubben ble fornøyd :)
    Jeg prøvde meg på å strikke lue til gubben her, men den ble visst ikke "tett" nok *fnis*

    SvarSlett

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)