fredag 31. juli 2009

Ferie, bursdagar og barndåp

Ferie
Tydelig at det har vore sommar og ferie. Dårlig med oppdateringar her i det siste. Ferieturen i år enda på Hardangervidda - nærmare bestemt Dagalifjellet - der har vi funnet vår plass: Torsetlia. Stille og fredelig - masse fine turmuligheiter og heilt ypperlig for små barn. Vi var der i to netter, men eg tenker at neste gang vi reiser dit så blir det nok fleire. Det er ikkje meir enn 45 min å køyre til Langedrag.

Barnehagestart, bursdag og
barndåp
No sit eg og lurer på om det er noko som vi må skaffe før poden skal byrje i barnehagen om halvanna veke, samme dag som søskenbarnet hans blir 4 år. Helga etter er det barndåp. Så no sit eg og studerer ulike nettbutikkar for å prøve å få nokon gode idear. Til bursdagsbarnet og dåpsbarnet (brødre) vurderer eg Rubens barn fra Vidunderbarn. På ein måte kunne eg tenkt å kjøpe det til både min egen og alle dei tre fetterane hans. Er dei ikkje søte:



Elles så er vel også desse Opp og Lek tavlene gode idear til både bursdag og dåpsbarn... hmm - får tenke litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)