fredag 29. januar 2010

Viltpanne - favoritt

Vi har forholdsvis god tilgang på hjortekjøt og prøver jo å variere bruken av det. Ein av favortittane er:
Hjortekjøt oppskåret i tynne strimler
Paprika
Løk
Sukkererter
Fløte

Stek kjøttet og krydre med salt, pepper og kvitløk (eg brukar sånn tørka kvitløk som eg kverner over), tilsett ca halvparten av fløten og la det stå og kose seg ei god stund. Tilsett løk, paprika og sukkererter og resten av fløten (totalt en boks), og la det stå å putre til fløten har kokt litt inn slik at den tykner litt - server med kokte poteter til eller ris eller kva du sjølv har lyst på. Nam

2 kommentarer:

  1. Hei Ingrid. Dette såg godt ut, tror jeg må prøve den en gang. Jeg er og så heldig å få hjortekjøtt, så dette var ett fint tips til variasjon. Ha en god helg alle tre. Klem tante.

    SvarSlett
  2. Mhhh - denne skulle jeg sett før jeg handlet i dag. Vi har ikke lett tilgang på hjortekjøtt, men de pleier å ha rein i butikken, kunne vel brukt det også....

    SvarSlett

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)