fredag 15. juli 2011

Mange nyheiter i butikken

No byrjar det å komme inn nye varer. Først ut er det nye garnet DUO fra Sandnesgarn! Det er kommet inn i 8 lekre farger – det er også kommet mønsterhefte for DUO. Duo garnet skal ha samme strikkefastheit som det utgåtte Duettgarnet, Smart og Sandnes Alpakka. I tillegg så kom det påfyll av farger i Mandarin Petit, Lanett, Fantacy og Smart.

Eg har og fått inn ein ny lekker rosafarge i Silk Mohair, og ventar inn fargen lyng i dette garnet.

Eg har og fått varer fra Coats/Knapphuset – og der var det med bl.a. dongribukseknapper som eg veit det har vore eit par stykker innom butikken og spurt etter. I tillegg fekk eg godt med påfyll av bomullsgarnet Puppets Lyric. Eit tjukt og godt bomullsgarn som egnar seg til å strikke koppetuer, handdukar og gryteklutar av.

DSC00328

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)