torsdag 17. februar 2011

Eg er blitt tante

Ja, eg har jo vist ei stund at eg snart kom til å bli tante igjen, men eg viste ikkje om det skulle bli ei jente eller ein gut. I dag kom lisjejenta! Aldeles nydelig er ho Rødt hjerte i alle fall på dei bildene som eg har fått Smilefjes.

Eg har strikka sparkebukse som skal overleverast ved første anledning. Har ikkje festa knappane endå, for eg tenkte at det kunne vere lurt å prøve litt for å sjå kva dei må vere.

Detaljar:

Og sokkar må sjølvsagt frøkna ha og:

2 kommentarer:

  1. Gratulere.Og jeg er blitt "gamletante" Det var koselig at det ble jente, og Andreas hørtes ut som han var i storhumør over å ha blitt storebror. Bra det er over og alt vel. Jeg har ikke fått bilde enda, venter spent. Festlig sparkebukse du har laget, likte bamsen. Ha en fin dag videre. Klem til dere alle tre. Tante Ruth.

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!
    Kjempesøt sparkebukse :) Oppskrift?

    SvarSlett

Eg blir veldig glad om du legg igjen ein kommentar :)